چگونه موبایل خود را شارژکنیم؟

همه‌ی ما ممکن است در رفت و امد با دیگران شاهد نصیحت‌هایی از آنها باشیم که گاها بعضی از آنها درست و بعضی دیگر غلط است. در اینجا به بعضی از این باور‌های غلط در مورد شارژ کردن تلفن همراه می‌پردازیم. شارژ صحیح موبایل را برای شما بازگو می کنیم.

وقتی تلفن در شارژ است از آن استفاده نکنید

هیچ دلیل علمی برای این موضوع وجود ندارد. در واقع چه شما از تلفن همراه استفاده کنید و چه استفاده نکنید شارژ تلفن انجام می‌شود. تنها روند سرعت شارژ شدن آن کم می‌شود که این امری طبیعی است. چرا که از طرفی دستگاه شارژ می‌شود و از طرف دیگر همان شارژ توسط شما مصرف خواهد شد. تنها ممکن است تلفن کمی داغ شود که آن به دلیل همزمان انجام دادن دو کار با هم است.

تلفن خود را شب تا صبح به شارژ نزنید

تلفن همراه شما پس از رسیدن به شارژ کامل جریان شارژ را متوقف می‌کند و نیاز به نگرانی در مورد شارژ اضافی و منفجر شدن آن نیست.

از شارژر‌های دیگر برای شارژ کردن گوشی خود استفاده نکنید

استفاده از شارژر‌های دیگر زمانی که شارژرتان در دسترس شما نیست مشکلی را ایجاد نمی‌کند و فقط زمانی که آمپر یک شارژر نسبت به آمپر شارژر خودتان بالاتر باشد زمان شارژ شدن کوتاه تر می‌شود و برعکس.

باید باتری گوشی را کامل پر کنید و تا شارژ صفر از آن استفاده کنید

هرگز اجازه ندهید که باتری گوشی شما کاملا خالی شود و سپس شارژ مجدد انجام دهید. با این کار مجبور خواهید شد باتری تلفن خود را بعد از مدتی تعویض کنید. پس از همین حالا به شارژ صحیح موبایل خود بپردازید.

خاموش کردن تلفن

تلفن، دستگاهی است که چندین برنامه را مداوم اجرا می‌کندبا خاموش کردن دستگاه و استراحت دادن به آن می‌توانید به حفظ عمر باتری کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست